Bij vragen, opmerkingen of klachten, kunt u ons bereiken via [email protected]
Service-aanvraag
Om uw klacht adequaat en naar tevredenheid op te kunnen pakken en af te kunnen wikkelen binnen de kaders van onze garantievoorwaarden verzoeken wij u uw service aan te melden via [email protected]
Wij streven ernaar om binnen 72 uur een reactie geven.
Om de service-aanvraag in behandeling te nemen dienen wij altijd de volgende gegevens te ontvangen:
*Ordernummer
*Artikelnummer
*NAW-gegevens van de particulier
*Duidelijke omschrijving van de klacht
*Foto/filmpje van de klacht
*Foto van het volledige product
In het geval van fabricage fouten, 100% creditnota.
Service monteur
Voor onze dienstverlening hanteren wij de regels zoals deze gelden conform onze garantievoorwaarden
Als het geen productfout betreft maar de klacht wordt veroorzaakt door:
a) installatiefout of installatieschade
b) inwerking van kalk
c) vervuilde filters
d) onjuist gebruik van het product
zullen wij de kosten voor het bezoek (voorrijkosten), de arbeid en de materialen direct in rekening brengen van de consument. Deze kosten kunnen middels een pinbetaling rechtstreeks bij de monteur voldaan worden.
De tarieven:
a) Voorrijkosten: € 55,00 excl. BTW
b) Arbeid: € 15,00 excl. BTW per 15 minuten
c) Materiaal: wij zullen vooraf een prijslijst overleggen van eventueel te gebruiken materialen.